POWER PLATE
Power Plate představuje nové uplatnění moderních technologií v oblasti cvičení a rehabilitace. Přístroj funguje na principu přenášení vibrací do svalů, které přirozeně aktivují reflexivní svalové kontrakce. Tato technika cvičení se jmenuje Acceleration Training a v současnosti patří k nejžhavějším trendům na poli fitness.
FLOWIN
Flowin je jednoduché, účinné a funkční cvičení, při kterém využíváte své tělo jako zátěž a velmi kluzkou podložku. Výhodou flowinu je zaměření na individuální potřeby každého. Používá se často ve vrcholovém sportu jako doplňková aktivita na odbourání svalových dysbalancí způsobených jednostranným zatížením.
KRUHOVÝ TRÉNINK
Kruhový trénink je zaměřen na více svalových skupin, dobře naplánovaným tréninkem lze zapojit většinu svalů. Další výhodou kruhového tréninku je časová nenáročnost, protože nemusíte čekat na odpočinek cvičené svalové partie a cvičíte jinou svalovou partii. Celková délka kruhového tréninku se pohybuje od 30 do 60 minut.
POWER PLATE
Power Plate představuje nové uplatnění moderních technologií v oblasti cvičení a rehabilitace. Přístroj funguje na principu přenášení vibrací do svalů, které přirozeně aktivují reflexivní svalové kontrakce. Tato technika cvičení se jmenuje Acceleration Training a v současnosti patří k nejžhavějším trendům na poli fitness. Je nenáročná a umožňuje komukoliv bez ohledu na věk či kondici vykonávat rychlý a efektivní trénink bez námahy kloubů a jiných částí těla.

Acceleration Training přináší výsledky za nesrovnatelně kratší dobu, než bývá obvyklé. Změny na postavě jsou patrné při cvičení třikrát týdně v krátkých (maximálně 20-30 minutových) intervalech. Power Plate je vyhledáván i ze zdravotních důvodů, neboť urychluje rehabilitaci a zkracuje dobu rekonvalescence.

Na stroji Power Plate lze vykonávat různé druhy cvičení. Používá se k protahování, posilování, masážím a relaxaci. Pásy v různých délkách připojené k platformě poskytují dodatečné možnosti cvičení.
Advanced Vibration Technology využívá mimovolního strečového reflexu, jako přirozené reakce těla na narušení rovnováhy za účelem zvýšení stimulace svalových vláken. Jsme certifikovanými instruktorkami Power plate Czech academy.

Pro koho je cvičení vhodné?
Zejména pro ženy, ale neznamená to, že by Power plate nemohli používat muži. Také se doporučuje aktivním sportovcům. Ženy si zlepší postavu a vzhled, a všichni si zlepší kondici a navodí duševní pohodu. Na druhou strani není vhodný pro osoby s cukrovkou, srdečními potížemi a těhotné ženy. Vždy se poraďte s trenérem.

Jak často cvičit?
Tak jako každá fyzická aktivita, také četnost cvičení na Power plate je individuální. Obecné doporučení je 30 minut třikrát týdně.

Co všechno mohu procvičit?
Při posilování posílíte téměř všechny svalové skupiny. Power plate rovněž nabízí možnost protažení a vibrační masáže celého těla. Na závěr cvičení se doporučuje relaxace sedací partie, krku a zad.
FLOWIN
Flowin je jednoduché, účinné a funkční cvičení, při kterém využíváte své tělo jako zátěž... a velmi kluzkou podložku. Výhodou tohoto cvičení je  zaměření na individuální potřeby každého, používá se často ve vrcholovém sportu jako doplňková aktivita na odbourání svalových dysbalancí způsobených jednostranným zatížením či poúrazových stavů. Vzhledem k efektivnosti cvičení se postupně rozšiřuje mezi běžnou veřejnost. Cvičení probíhá na kluzké podložce, nohy a ruce jsou dle potřeby umístěné na takzvaných footech či handech, které na podložce s určitým odporem kloužou.

Cvičení je však bezpečné, jelikož jsou pohyby při správném vedení lekce kontrolované. Cvičení je zaměřené na tzv. core (střed) těla, posílení břišních, zádových svalů a svalů pánevního dna, které se velmi účinně zapojují. Zlepšíte stabilitu, mobilitu, flexibilitu a koordinaci pohybů, vytvarujete tělo, zvýšíte kondici. Flowin lze rozdělit na skupinové lekce, osobní trénink, kruhový trénink a také pilates.

Co očekávat od lekce Flowin?
Úvodní odstavec možná svádí k pocitu, že se při lekci ani nezpotíte. Opak je pravdou, potit se budete a asi zřejmě brzy. Pokud je cvičení vedeno jako skupinový trénink, samozřejmostí je zahřátí, samotné posilování a závěrečné protažení, vše obvykle trvá cca 45 minut a věřte, že vám to bude stačit. Posílíte i svaly, o kterých možná nemáte ani ponětí. Lektor by vám měl ukázat i jednodušší variantu daného cviku.

Pro koho je Flowin vhodný?
Flowin je vhodné cvičení jak pro začátečníky, tak i pokročilé. Pokud se ovšem chystáte na lekci poprvé, vydejte se raději na lekci pro začátečníky (jestliže je to možné). Cvičení je bezpečné, ale je nutné správné provedení cviků. A v neposlední řadě, jestliže máte nějaký zdravotní problém, informujte lektora. Možná bude pro vás vhodnější spíše individuální lekce.
KRUHOVÝ TRÉNINK
Kruhový trénink je zaměřen na více svalových skupin, dobře naplánovaným tréninkem lze zapojit většinu svalů. Další výhodou kruhového tréninku je časová nenáročnost, protože nemusíte čekat na odpočinek cvičené svalové partie a cvičíte jinou svalovou partii. Celková délka kruhového tréninku se pohybuje od 30 do 60 minut.

Kruhovým tréninkem primárně nebudujete objem svalové hmoty, ale spíše na hubnutí a zpevnění svalů. Jelikož je kruhový trénink zaměřeny na většinu svalů, je vhodný pro začátečníky.

Počet tréninkových kol je individuální, zpravidla to je 6 kol. Počet cviků v jednom kole je ovlivněn zaměřením tréninku, tj. počtem zapojených svalových partií. Můžeme tak cvičit jak na 8 stanovištích, tak na 15 stanovištích. Počet opakování je individuální dle zdatnosti, protože cvičíme v časových intervalech.
NÁŠ TÝM

DANKA
Trénování se věnuji naplno přes pět let. Přes fitness koučování jsem se dostala k instrukturování Power plate, které vedu v našem fitness studiu. Baví mě vytváření tréninkových plánů pro všechny naše klientky, které se postupem času stávají naší fitness rodinou.

STÁŇA
Po vyzkoušení různých fitness cvičení jsem skončila u Power plate, kterému jsem již několik let věrná, jako instruktorka působím už dva roky. Na Power plate se mi líbí nejen rozmanitost cvičení, která se dají na přístroji provádět, ale především jeho účinky.

MÍŠA
Flowin cvičím skoro tři roky, který mi dává pocit skvělého protažení, uvolnění a dynamiky. Je skvělý v tom, že si mužete zacvičit podle toho jak se cítíte. Když si chcete zamakat, tak jedete na maximum, a když jen protáhnout tělo po náročném dni, můžete tempo zvolnit.
CENÍK
POWERPLATE - kombinovaný 45 minut (včetně pomůcek)
jednorázový vstup 150 CZK
permanentka 9+1 zdarma (platnost 2 měsíce) 1350 CZK
permanentka 18+2 zdarma (platnost 3 měsíce) 2700 CZK
POWERPLATE - základní 30 minut (bez pomůcek)
jednorázový vstup 130 CZK
permanentka 9+1 zdarma (platnost 2 měsíce) 1150 CZK
permanentka 18+2 zdarma (platnost 3 měsíce) 2300 CZK
FLOWIN - skupinové cvičení 55 minut
jednorázový vstup 99 CZK
permanentka na 10 vstupů 890 CZK
permanentka na 20 vstupů 1580 CZK
KRUHOVÝ TRÉNINK - skupinové cvičení 55 minut
jednorázový vstup - studio (max. 6 osob) 90 CZK
jednorázový vstup - sál (min. 10 osob) 90 CZK
permanentka na 10 vstupů (platnost 2 měsíce) 850 CZK
permanentka na 20 vstupů (platnost 3 měsíce) 1700 CZK
PROVOZNÍ DOBA
PONDĚLÍ 8:00-19:00 POWER PLATE (DANKA)
18:00-19:00 FLOWIN (MÍŠA)
19:00-20:00 KRUHOVÝ TRÉNINK (DANKA)
ÚTERÝ 8:00-20:00 POWER PLATE (DANKA)
STŘEDA 8:00-18:00 POWER PLATE (DANKA)
18:00-19:00 FLOWIN (MÍŠA)
19:00-20:00 KRUHOVÝ TRÉNINK (DANKA)
ČTVRTEK 8:00-20:00 POWER PLATE (DANKA)
PÁTEK 8:00-16:00 POWER PLATE (DANKA)
16:00-18:00 POWER PLATE (STÁŇA)
17:00-18:00 KRUHOVÝ TRÉNINK (DANKA)
18:00-19:00 FLOWIN (MÍŠA)
18:00-19:00 KRUHOVÝ TRÉNINK (STÁŇA)
KDE NÁS NAJDETE

Masarykovo náměstí 2457/10
733 01 Karviná - Fryštát
(prostory fitness Beleza naproti zimního stadionu)


+420 - 603 182 182
objednávání pouze telefonicky


733 01 Karviná - Fryštát - Masarykovo náměstí 2457/10
© 2017 Daniela Trávníčková.
Všechna práva vyhrazena.